Ikut

Monday, May 23, 2011

MOTHER'S DAY

Selamat malam Isnin 23 May 2011

Sebelum masuk tidur nak alkisahkan sambutan Hari Ibu tempohari (8hb May 2011). Meskipun agak lewat bercerita disini tapi tak kisahlah nak cerita juga hehehe.

Tengahari tu anak-anak chekiah berpakat untuk belanja chekiah makan. Pilih punya pilih akhirnya persetujuan di capai makan kat restaurant nasi kandar terkenal di Jalan Cambell iaitu Hamidiyah Restaurant. Kat sini yang pemes ialah nasi beriani ayam dan murtabak. Memula ingat nak makan kat kedai Line Clear di Jalan Penang tetapi disebabkan cuaca terlalu panas maka Restauran Hamidiyah yang di pilih kerana ada penghawa dingin sedangkan di Line Clear ada hotcon hehehe.

Semua sepakat nak makan nasi beriani ayam sebab waktu paginya tidak berkesempatan breakfast. Nasi beriani ayam 1 set bersama dalca dan acar timun campur nenas. Sebelum makan macam biasalah nak snap gambar sebagai kenangan dan di bawah ini chekiah sertakan gambar2 yang menceritakan telatah anak-anak chekiah..jom tengok :-














Apa2pun terima kasih bebanyak kepada ketiga tiga anak ibu Fatin Amalina, Muhammad Muhaimin dan Nurul Farahin di atas ingatan sempena hari ibu...ibu sayang sangat kat kakak, angah dan junjun..

No comments:

Post a Comment