Ikut

Monday, May 23, 2011

BANNER BLOG


Petang tadi setelah selesai urusan kat dapur terus mengadap screen dengan sedikit rasa frust sbb projek muffin tak menjadi (rasa mmg sedap giler cuma penampilan jer yang cam terover plak hehehe)

Sedang melayan perasaan yang cam tak best tetiba tengok ada banner yang berjudul atas nama chekiah di desktop pc. Dengan penuh tanda tanya chekiah pun klick...huhuhu terkejut lah sekejap terbeliak mata nengok ada banner blog chekiah. Dan2 perasaan kuciwa terpelanting di ganti dengan perasaan happy sangat2.

Al-kisahnya chekiah ada minta pertolongan anak angkat chekiah yang tinggal bersama buatkan banner blog yang chekiah rasa waktu tu macam dah tak menarik maklum ler selalu ronda2 ke blog orang lain nampak semuanya molek2 belaka. Selepas beberapa hari chekiah pun terlupa akan hal ni hinggalah petang tadi dia buat kejutan betul kat chekiah.

Di kesempatan ini chekiah nak ucapkan ribuan terima kasih daun keladi kepada Cik Izzati Aziz & temannya yang bersusah payah siapkan banner tuk blog chekiah ni...jasa kamu berdua akan tetap chekiah kenang.

1 comment: