Ikut

Sunday, May 22, 2011

HADIAH DARI TEMAN

Assalammualaikum dan selamat malam 22 May 2011

Dah lewat malam..sebelum masuk tidur nak masukkan N3 yang dah lama tertangguh sebab gambar2 yang di ambil berada dalam kamera kawan jadi semalam baru sempat dapatkan gambar2 yang berkenaan dengan chekiah.

Selama bergiat dalam laman sosial facebook ni chekiah dah mempunyai ramai kawan-kawan dari seluruh negeri di Malaysia  malah luar dari Malaysia pun ada lah sorang dua. Selama menjalinkan persahabatan berbagai perkara telah di kongsi bersama seperti pandangan, cerita2 semasa, resepi masakan dan juga apa saja yang boleh merapat dan memesrakan lagi hubungan.

Antara rakan-rakan ni ada juga yang tersangat baik hati sudi mengirimkan hadiah untuk chekiah. Ribuan terima kasih daun keladi lah chekiah ucapkan di atas ingatan ikhlas mereka.

botol serbaguna kiriman dari seorang teman. terima kasih untuknya
sebab skrg tak pasti kenapa tak dapat berhubung denganya


botol serbaguna ni boleh membantu memudahkan banyak kerja
yang sebelum ni agak sukar tuk melakukannya

Pemberian kedua datangnya dari seorang teman yang berada di selatan. Terharu sangat rasa bila menerima pemberiannya padahal tak mengharap apa2 sudah memadai dengan kebaikan, kemesraan dan keceriaan yang di hulurkan sekurangnya sedikit sebanyak dapat mewarnai kehidupan chekiah. chekiah akan simpan bebaik semua pemberian kawan-kawan sebagai tanda menghargainya.

sampul yang menimbulkan sedikit kekeliruan waktu menerimanya hehe


kotak yang comey ni membuatkan chekiah teruja nak tahu isinya


taraaaa..!!! akhirnya inilah isinya..barang perhiasan yg comey, cute dan cantik sangat..i like

3 comments:

  1. akak dah lama mencari botol 3 muncung tu..unk buat roti jala. Tapi tak jumpa.

    ReplyDelete
  2. hehehhehe citer lawak puan kay ah..

    ReplyDelete